Sale!

سیگار ترا اروپایی زرد (Yellow یلو)

سیگار ترا اروپایی یلو (Yellow) فقط برای دستگاه ایکاس ایلوما (IQOS Iluma) قابل استفاده است. طعم سیگار ترا اروپایی یلو (زرد) رایحه لیمو همراه با تنباکوی خالص است. هر باکس سیگار ترا اروپایی زرد (Yellow) شامل 10 پاکت سیگار می باشد و هر پاکت دارای 20 فیلتر که مجموعا 200 فیلتر سیگار ترا در 1 باکس آن موجود است.

قیمت اصلی 3،350،000 تومان بود.قیمت فعلی 2،750،000 تومان است.

موجودی: 4 عدد در انبار

  • ارسال سریع کالا به سراسر کشور
  • تحویل درب منزل شما
  • پشتیبانی 24/7 خرید و ارسال

خرید سیگار ترا اروپایی زرد (Yellow یلو )

سیگار ترا اروپایی یلو زرد (Yellow) یکی از محبوب ترین محصولات تنباکو در بازار است. آنها که به شکل قلم (stick) مناسب فروخته می شوند، جایگزین مناسبی برای سیگارهای سنتی هستند.

ترا زرد ارمنی Terea Armenian yellow ترا یلو ارمنی Terea yellow Armenian ترا یلو Terea Yellow
ترا زرد ارمنی Terea Armenian yellow ترا یلو ارمنی Terea yellow Armenian ترا یلو Terea Yellow

طعم جذاب و منحصر به فرد ترا زرد اروپایی TEREA Yellow را با ما کشف کنید..

آماده اید تا سطح جدیدی از شادی را با سیگار تریا زرد اروپایی تجربه کنید؟ با هر پف سیگار ترا یلو اروپایی طعم و درجه حرارت مناسبی را تجربه می کنید. Heets Terea europe به عنوان بهترین و کم ضررترین سیگار هوشمند در جهان شناخته می شود. دستگاه آیکاس ایلوما از فناوری پیشرفته حرارت القایی استفاده می کند که سیگار کشیدن را ایمن تر و راحت تر می کند.

محتویات باکس ترا زرد اروپایی چیست؟

هر باکس 10 پاکت، در مجموع 200 چوب HEETS را در خود جای می دهد.استیک های TEREA با 14 پاف در هر استیک، تجربه تمیزتر و رضایت بخش تری را ارائه می دهند. برخلاف سیگارهای سنتی، استیک های TEREA از فناوری نوآورانه ای برای گرم کردن تنباکو از داخل استفاده می کنند – بدون سوختن، ضرر کمتر و طعم لوکس تر. از طعم روشن و مرکباتی TEREA Yellow لذت ببرید تا هر زمان که بخواهید یک پاف با طراوت و نیروبخش داشته باشید.

جذابیت منحصر به فرد ترا زرد اروپایی TEREA Yellow برای کاربران IQOS چیست؟

ترا زرذ اروپایی TEREA Yellow با طعم لذیذ و پر جنب و جوش الهام گرفته از لیمو همراه با طعمی از شیرینی متمایز است. این باعث می شود آن را برای سیگاری هایی که دنبال طعمی جسورانه و با طراوت از طعم های استاندارد تنباکو را دارند، را تجربه کند. به علاوه، مزایای سیستم IQOS را ارائه می‌دهد -خاکستر کمتر، تجربه تمیزتر، و رضایت از تنباکوی گرم شده.

من با IQOS تازه آشنا شدم، می توانید توضیح دهید که چگونه TEREA sticks و ILUMA کار می کند؟

کاملاً! دستگاه های IQOS ILUMA از یک سیستم گرمایشی خلاقانه استفاده می کنند که به طور خاص برای چوب های TEREA طراحی شده است. این دستگاه به جای سوزاندن تنباکو مانند سیگارهای سنتی، تنباکو را از داخل گرم می کند. این تجربه بدون خاکستر و بوی ماندگار سیگار مسیر زندگی شما را تغییر خواهد داد.

چگونه می توانم تشخیص دهم که ترا رنگ زرد برای سلیقه طعمی من مناسب است؟

سیگار ترا زرد اروپایی ایده آل برای افرادی است که دوست دارند طعمی جسورانه و با طراوت را تجربه کنند. کسانی که سیگار را ترک می کنند و به دنبال جایگزینی لوکس و تمیزتر هستند نیز از آن قدردانی خواهند کرد.

چه مقدار نیکوتین در هر سیگار ترا اروپایی TEREA Yellow وجود دارد؟

هر سیگار ترا زرد اروپایی TEREA حاوی 0.5 میلی گرم نیکوتین است که تجربه رضایت بخشی را برای سیگاری ها ارائه می ده

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سیگار ترا اروپایی زرد (Yellow یلو)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
Scroll to Top